رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی یادواره شهدای مدافع حرم با قهرمانی تیم‌های کشتی استان قزوین به پایان رسید.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 11 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی که تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی قزوین برگزار شد، فرصت مناسبی را برای این رشته ورزشی در استان قزوین فراهم کرد تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، میزبانی از مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات فصلی باشگاه‌های کشور یک بار دیگر قزوین میزبانی از رقابت‌های کشتی را عهده‌دار شود.

گرچه سطح برگزاری این رقابت‌ها بدون شک از مسابقات قهرمانی کشور سایر مسابقاتی که در طول سه، چهار سال اخیر در قزوین برگزار شد، کمتر بود، اما قطع به یقین برگزاری این‌گونه رقابت‌ها می‌تواند رفته‌رفته به سطح رشد و پیشرفت کشتی‌گیران این استان کمک شایانی کند.

کشتی استان قزوین که در طول چند سال اخیر تنها به نام احسان لشگری در میادین ملی، آسیایی و جهانی شناخته شده است، جا دارد رفته‌رفته با برنامه‌ریزی و حمایت مسؤولان به جایگاه بالاتری دست پیدا کند تا لشگری‌های بی‌شماری به جامعه ورزشی کشتی معرفی شوند.

جا دارد که مسؤولان این رشته ورزشی که در طول پنج سال گذشته از وجود رضا لایق و احسان لشگری دو ورزشکار و مربی نام‌آشنای تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در میادین آسیایی، جهانی و المپیک بهر‌ه‌مند بوده است، توجه بیشتری کنند، چراکه به طور یقین استعدادهای زیادی در خطه پهلوان‌خیز قزوین وجود دارد که در صورت توجه و حمایت بیشتر می‌توانند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

سرپرست هیأت کشتی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جام شهدای مدافع حرم در قزوین اظهار داشت: این مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و کشتی‌گیران شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از آمادگی قابل قبولی برخوردار بودند.

حجت رسولی عنوان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که در پایان این کشتی‌گیران استان قزوین بودند که موفق شدند در دو بخش رشته آزاد و فرنگی این مسابقات با اقتدار سکوهای قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

وی بیان کرد: در پایان رقابت‌های کشتی آزاد، کشتی‌گیران استان قزوین عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و تیم‌های باقر شهر و شفق کرج هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

سرپرست هیأت کشتی استان قزوین یادآور شد: در رقابت‌های کشتی فرنگی هم عنوان قهرمانی دوباره نصیب کشتی‌گیران این استان شد و تیم‌های آبیک و کرج هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

رسولی اظهار امیدواری کرد که کشتی‌گیران استان قزوین بتوانند با برنامه‌ریزی بهتر و حمایت‌های بیشتر در میادین بعدی نتایج خوب خود را تکرار کنند.

گفتنی است، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی یادواره شهدای مدافع حرم با شرکت 881 کشتی‌گیر از 25 تیم به میزبانی سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار