مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: پاکسازی محیط زیست از زباله در زمین های کشاورزی در قالب اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی یکروزه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۹۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد رضا محمد خانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه این اردوهای جهادی گفت: یکی از برنامه های بسیج سازندگی، برگزاری اردوهای جهادی یکروزه با هدف غنی سازی اوقات فراغت و کمک به مردم و کاهش هزینه ها برای دولت و ارائه الگوهای موفق به جامعه می باشد.
وی افزود: در طی سه روز تعدادی از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه امام سجاد (ع) از شهرهای محمود آباد نمونه، اقبالیه، ناصر آباد، نظام آباد و... در قالب حلقه های صالحین، اقدام به پاکسازی محیط زیست و جمع آوری زباله ها در زمین های کشاورزی بنا به درخواست مردم، دهیار و مسئولین بومی آن منطقه انجام گردیده است.
محمد خانی یادآور شد: با اجرای این طرح کمکی عظیمی در داشتن هوای سالم و محیطی سرشار از پاکیزکی خواهیم داشت که انشاالله با این حرکت جهادی در جهت فرهنگ سازی برای مردم عزیزمان باشد و چگونگی حفظ و حراست از منابع و نعمت های خدادادی را برای فرزندان و آیندگان فراهیم سازیم.
این مسئول اظهار داشت: مردم نیز با تفکیک کردن زباله ها از خانه خود، حذف شیرآبه زباله ها و همچنین با رعایت کردن سایر نکات محیط زیست در این موضوع کمک بزرگی به محل زندگی و زمین های کشاورزی و آب و خاک و هوای پاک می کنند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه به به نقش و اهمیت اردوهای جهادی اشاره کرد و اظهار کرد:  اردوهای جهادی بسیج سازندگی طرح ملی است که از نیرو و نشاط جوانان به منظور اجرایی نمودن اولویت غنی سازی اوقات فراغت در عرصه های سازندگی و محرومیت در سطح کشور اجرا می شود.
وی افزود: اردوهای جهادی بسیج سازندگی حس خود باوری و وظیفه شناسی را درجوانان  تقویت می کند و همچون سکویی است که موجب پیشرفت و ارتقای آموزش و فرهنگی آنان شده ، باعث غنی سازی اوقات فراغت و اشتغال زایی شده و زمینه را برای ورود انسان های پر شور ونشاط در عرصه های مختلف سازندگی به ویژه در مناطق محروم فراهم  می سازد.
محمدخانی تأکید کرد: کار تربیتی خود نوعی جهاد است که در عر صه ای غیر فیزیکی نمود پیدا می کند با این حال با ورود حلقه های صالحین و اردوهای جهادی می توانند با روحیه کار و جهاد در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار