مدیر واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد
مدیر واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری دوره آموزش آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ویژه آتش‌نشانان شهرستان‌های قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، سعید مافی اظهار داشت: به منظور افزایش توان عملیاتی آتش‌نشانان در سراسر استان قزوین، مرکز آموزش این سازمان اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی از تاریخ 17 تا 31 شهریورماه سال جاری ویژه آتش‌نشانان شهرستان‌های قزوین در ایستگاه شهید بابایی کرده است.

وی افزود: در این دوره آتش‌نشانان در مباحثی چون (پمپ، کف و کف‌سازها، امداد و نجات و تصادفات جاده‌ای، دستگاه تنفسی، و علت‌یابی و امداد در چاه) آموزش‌های تئوری و عملی لازم را می‌گذرانند.

مدیر واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در پایان این دوره به منظور سنجش آموزش‌های برگزار شده آزمون تئوری و مانور عملیاتی در تاریخ 31 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است در این دوره 12 آتش‌نشان از پنج شهر محمودآباد، سیردان، ارداق، اقبالیه و نرجه حضور دارند و تدریس تمام مباحث در این دوره آموزشی از سوی مدرسان با سابقه و متخصص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار