نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: برخی‌ها در داخل که اطلاعات سیاسی کافی ندارند و یا غیرت دینی آن‌ها به اندازه درک شیطنت‌های دشمن نیست، تحت تأثیر این القائات قرار می‌گیرند و در این مسیر با دشمن همراه می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 03 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در راهپیمایی 13 آبان که در خیابان شهدا قزوین برگزار شد، با تقدیر از حضور باشکوه دانش‌آموزان و دانشجویان در این مراسم، با بیان این‌که دشمنان بیرونی ما القا می‌کنند که چرا ملت ما شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند،اظهار کرد: 13 آبان، روز پاسداشت از انقلاب و نمایش بیداری انقلابیون است.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که ما با شعار مرگ بر امریکا، به مردم امریکا مرگ نثار نمی‌کنیم، بیان کرد: شعار مرگ بر امریکای ملت ایران علیه مردم امریکا نیست، بلکه متوجه یک درصدی است که بر 99 درصد امریکایی‌ها مسلط هستند، و ما آن‌ها را مستکبرین می‌نامیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: شعار مرگ بر امریکای ملت ایران شامل هیأت حاکمه امریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی، انگلیس مکار و همه کسانی که دستشان در استکبار و ظلم است، می‌شود.
وی به چرایی پرداختن به شعار مرگ بر امریکا از سوی ملت ایران هم اشاره و خاطرنشان کرد: قرآن کریم حیله‌ها و نیرنگ‌های مستکبرانی چون امریکا را در آیات 118 تا 120 سوره آل عمران نام برده است.
آیت‌الله عابدینی در این خصوص ادامه داد: خداوند در یکی از موارد در سوره آل عمران می‌فرماید: اگر در مذاکره با مستکبران طبق میل آن‌ها عمل کنید، خوشحال می‌شوند، اما اگر امتیازی به آن‌ها ندهید و حقوق خودتان را حفظ کنید، عصبانی می‌شوند.
امام‌جمعه قزوین افزود: طبق مبانی قرآنی این عصبانیت به حدی زیاد است که آن‌ها از شدت عصبانیت انگشتان دستشان را گاز می‌گیرند! و خداوند می‌فرماید، شما در مقابل این حرکت به آن‌ها بگویید مرگتان باد و این سند قرآنی مرگ بر امریکاست.
وی به سندی دیگری در این خصوص اشاره و اضافه کرد: امام علی (ع) می‌فرماید: با ظالمان و ستمگران دشمن، و یاور مظلومان باشید و این بیان حضرت سند شعار مرگ بر امریکای ماست.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یادآور شد: در زیارت عاشورا خطاب به امام حسین (ع) می‌گوییم من یکپارچه دوستی و محبتم را نثار کسانی می‌کنم که با شما دوست هستند، و نسبت به کسانی که با تو و خاندانت دشمن هستند یکپارچه خشم و نفرت هستم و این نیز یکی دیگر از اسناد مرگ بر امریکای ماست.
آیت‌الله عابدینی به ظهور منجی عالم بشریت هم اشاره و اظهار کرد: منجی عالم بشریت، شخصیتی است که می‌آید زمین را پر از عدل و داد می‌کند، بعد از آن‌که همه جا را ظلم فرا گرفته است و با توجه ظلم‌هایی که مکرراً در کشورهای یمن، سوریه، عراق و نیجریه در حال وقوع است، باید بیشتر به ظهور منجی توجه و تفکر نماییم.
امام‌جمعه قزوین تصریح کرد: این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر اسرائیل غلطی بکند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، و امام خمینی (ره) که فرمودند: ما امریکا را زیر پا می‌گذاریم و امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، سند مرگ بر امریکای ماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار