مدیر حوزه علمیه قزوین:
مدیر حوزه علمیه استان قزوین موقعیت‌شناسی و بصیرت را از شاخصه‌های مهم بسیج و بسیجی دانست و گفت: امروز بسیجیان باید این شاخصه‌های اصلی را بیش از پیش مدنظر و اولویت تمام برنامه‌ها قرار دهند.
کد خبر: ۳۳۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی ظهر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه قزوین که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق‌(ع) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به هفته مبارک بسیج اشاره و اظهار داشت: هفته بسیج بهانه‌ای است برای یادآوری رشادت‌های شیر مردان مدرسه عشق و پایداری، آنانکه جان خود را با کمترین ادعا در این راه مقدس هدیه کردند و اجازه ندادند دشمنان نظام اسلامی وجبی از این خاک مقدس را در تصرف خود قرار دهند.

وی بیان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان در طول سالیان انقلاب اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش‌های انقلابی و اسلامی بوده که یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خدا است.

عباسی به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام برآمده از خون شهدا عنوان کرد: دشمنان به لطف الهی هیچ‌گاه نتوانستند کوچک‌ترین خدشه‌ای در مسیر انقلاب بزرگ به مردم ایران ایجاد کنند.

وی با اشاره به یادآوری رشادت‌ها و شجاعت رزمندگان بسیجی در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها، ایثار و شجاعت‌های دلیرانه ملت ایران و فرزندان این سرزمین در دوران هشت ساله‌ای است که ملت بزرگ در برابر تجاوز همه‌جانبه بلوک غرب و شرق ایستاد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: بدون تردید دفاع مقدس تنها نبرد نظامی میان فرزندان ایران و ارتش متجاوزی که از سوی شرق و غرب عالم حمایت می‌شد، نبود، بلکه دفاع مقدس توانست در لوای ایثارگری‌ها و شجاعت‌ها یک مکتب دفاعی جدید به نام مکتب دفاعی اسلام خلق کند.

عباسی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها و زورگویی‌ها یکی از نتایج آن است.

وی با بیان اینکه اکنون بسیج این شجره طیبه به تکیه‌گاهی مطمئن برای انقلاب تبدیل شده و هوشمندی، اقتدار و صلابت بسیجیان موجب شده تا ایران اسلامی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، سازندگی و همچون دوران دفاع مقدس بدرخشد، عنوان کرد: این نهال تناور که شاخ و برگ آن نشان در گمنامی و بی‌نشانی دارد، نیازمند تبیین و روز آمد شدن در جامعه است.

استاد حوزه علمیه استان قزوین موقعیت‌شناسی و بصیرت را از شاخصه‌های مهم بسیج و بسیجی دانست و تأکید کرد: امروز بسیجیان باید این شاخصه‌های اصلی را بیش از پیش مدنظر و اولویت تمام برنامه‌ها قرار دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار