مدیر کل استاندارد قزوین:
مدیر کل استاندارد قزوین گفت: یک محموله چای وارداتی غیر استاندارد توسط بازرسان استاندارد مستقر در گمرک قزوین شناسایی و مرجوع شد.
کد خبر: ۳۴۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمود رضا طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از دو مرحله بازرسی، نمونه برداری و آزمون از محموله چای و عدم انطباق کالا با استانداردهای ملی ایران، دو هزار کیلوگرم چای سیاه نامرغوب که به صورت کیسه های ۵۰ کیلوگرمی از کشور امارات متحده وارد شده بود، به کشور مبدا برگشت داده شد.

وی افزود: براساس اجرای ماده ۴ قانون اصلاح قوانین و مقررات موسسه استاندارد، کالاهای وارداتی که مغایر با استانداردهای مورد قبول موسسه استاندارد باشند، ورود آن ها به کشور غیر مجاز اعلام میشود و به کشور مبدا مرجوع می شوند.

تمدیدگواهینامه فعالیت۶ آزمایشگاه همکار در قزوین

مدیر کل اداره استاندارد قزوین بیان کرد: پیرو کمیته های فنی تایید صلاحیت این اداره کل در آذر ماه سالجاری، گواهینامه تائید صلاحیت ۶ آزمایشگاه همکار تمدید شد.

طاهری گفت: در آذر ماه سالجاری از ۷  آزمایشگاه همکار بازدید بعمل آمد و موارد عدم انطباق مشاهده شده در زمینه الزامات مدیریتی و فنی به آزمایشگاهها اعلام شده است که آزمایشگاههای مذکور یک ماه فرصت دارند که به رفع موارد عدم انطباق خود اقدام کنند در غیر اینصورت پرونده آزمایشگاه برای تصمیم گیری و تعلیق گواهینامه در اولین کمیته تایید صلاحیت مطرح می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار