معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل کسب عنوان برتر در سرشماری نفوس و مسکن از استاندار و رئیس سازمان برنامه وبودجه قزوین قزوین تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۴۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین در مراسمی با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از فریدون همتی استاندار قزوین و ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بخاطر برگزاری مطلوب سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ و کسب عنوان برتر در سطح کشور تجلیل و تقدیر شد.

در بخشی از تقدیر نامه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به استاندار قزوین به عنوان رئیس ستاد برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ استان قزوین آمده است:اینک که سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ با همکاری و مساعی ارزنده جنابعالی با موفقیت پایان یافته است به پاس نقش موثری که در این اقدام بزرگ ملی و توسعه آفرین داشته اید از شما به شایستگی تقدیر می شود.

در این مراسم که در سالن همایش های بن المللی صدا و سیما برگزار شد همچنین از ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان و دبیر ستاد برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در استان قزوین تقدیر به عمل آمد.
 
بعد از قزوین، استان های گیلان و فارس در ردیف استان های برتر کشور در برگزاری سرشماری بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار