مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی، فروشگاهی عفاف و حجاب می‌تواند زمینه اشتغال را برای بانوان فراهم کند چراکه بانوان می‌توانند در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نقش مهم و بسزایی ایفا کنند.
کد خبر: ۳۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 11 January 2017
به گزار شتابناک از قزوین، مریم بیدخام در حاشیه افتتاح مجموعه فرهنگی، فروشگاهی عفاف و حجاب قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پوشش ایرانی، اسلامی اظهار داشت: وجود چنین مجموعه‌هایی می‌تواند زمینه اشتغال را برای بانوان فراهم کند چراکه بانوان می‌توانند در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نقش مهم و بسزایی ایفا کنند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسؤولان استان قزوین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است چراکه گسترش این فرهنگ نقش مهم و اساسی در حوزه فرهنگی و توسعه زیرساخت‌های آن دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: امروز دشمن با نقشه‌های شوم و با ایجاد جنگ نرم و نفوذ حوزه فرهنگی کشور را مورد هدف قرار داده و درصدد است تا جوانان و نوجوانان از فرهنگ غرب الگو بگیرند.

بیدخام اضافه کرد: با طراحی و برنامه‌ریزی مدون می‌توان فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه گسترش داد که این مهم نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است.

این مسؤول تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های زن مسلمان ایرانی نوع پوشش ایرانی، اسلامی است که برگزاری نمایشگاه‌ها و ایجاد مجموعه‌های فرهنگی و فروشگاهی می‌تواند در گسترش فرهنگ عفاف، حجاب و تسهیل در خرید و تهیه انواع مختلف پوشاک اسلامی مؤثر باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: امروز با ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان در جامعه می‌توان در زمینه اقتصاد مقاومتی گام برداشت و مصداق بارز الهی امر به معروف و نهی منکر را در جامعه پررنگ کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار