استاندار قزوین خواستار شد
استاندار قزوین با ابراز تأسف از حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو گفت: بروز این حوادث ضرورت بازسازی و ایمن‌سازی ساختمان‌های فرسوده و تازه احداث شده را بیش از پیش مشخص می‌کند.
کد خبر: ۳۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در مراسم یادبود شهدای فداکار و با شهامت آتش‌نشان که در ایستگاه آتش‌نشانی میدان شهیدبابایی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: همه باید در مقابل فداکاری امدادگران و آتش نشانان سر تعظیم فرود آوریم.

وی با ابراز تأسف از حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو افزود: جانباختگان این حادثه هم در دل مردم برای همیشه جاودانه می‌مانند، زیرا برای نجات مردم رفته و خود را به آتش زدند و از خدا می‌خواهیم به آنان اجر دهد و به خانواده‌های عظیم‌الشأن آن‌ها صبر عنایت کند.

استاندار قزوین خاطر‌نشان کرد‌: بروز این حوادث ضرورت بازسازی و ایمن‌سازی ساختمان‌های فرسوده و تازه احداث شده را بیش از پیش مشخص می‌کند.

همتی تصریح کرد: این حادثه بسیار تلخ باید درسی برای آیندگان باشد و امیدواریم با همت مسؤولان و تقویت نظارت‌ها شاهد چنین حوادث تلخ و تأسف‌باری در آینده نباشیم.

وی از همه مردم استان قزوین به دلیل همدلی و همبستگی تشکر کرد و گفت: حماسه‌آفرینی‌ها و از خود‌‌گذشتگی‌های مردم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه دفاع مقدس و امروز خارج از مرزهای ایران اسلامی و دفاع از حرم نشان‌دهنده روحیه ایثارگری بالا در مردم است.

استاندار قزوین ادامه داد: همه مردم، همیشه و در همه حال کوشش‌ها، استقامت‌ها، بزرگی‌ها و از خودگذشتگی‌های این شریف‌مردان که همچون فرشته‌ای برای نجات هموطنان خویش می‌شتابند را درک می‌کنند و ستایشگر زحمات این نیک‌سرشتان هستند.

گفتنی است، شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی و مردم شهر قزوین با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی میدان شهیدبابایی در حرکتی نمادین، به منظور همدردی با خانواده شهیدان آتش‌‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو با روشن کردن شمع و مداحی یاد و خاطر این قهرمانان آتش‌‌نشان را زنده نگه داشتند.

ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه هفته گذشته دچار حادثه آتش‌سوزی شد و پس از ساعتی فروریخت و تعدادی از آتش‌نشانان در این حادثه به شهادت رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار