شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه با بیان اینکه ولایت و وحدت مردم عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پیام دهه مبارک فجر اطاعت از ولی‌فقیه، مردم داری، مردم باوری و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۷۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در مراسم نواختن زنگ انقلاب که همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهری در مدرسه دخترانه حکمت شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران روزهای بسیار سختی را تا رسیدن به پیروزی پشت سر گذاشتند، اظهار داشت: روزهای سختی که همه تجهیزات و امکانات از جمله‌ نیروها، ارتش در دست دشمن بود و ملت ایران هیچ امیدی نداشتند تا امام راحل به میهن بازگردد.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران مدیون خون شهدا و امام شهدا هستیم به دانش‌آموزان سفارش کرده و افزود: شما دانش‌آموزان با خوب درس خواندن، رعایت حجاب، احترام به پدر و مادر و معلمان موجب راضی و خشنودی شهدا و امام شهدا شوید.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: دهه مبارک فجر اوج غرور و اقتدار ملت ایران است و بنابراین باید با برگزاری مراسم و جشن این پیروزی بزرگ را جشن گرفته و از راه‌های مختلف این حماسه را به نسل جوان منتقل کنیم.

پیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از سه اصل مهم استکبارستیزی، مردمی بودن و پیروی از دین اسلام است، تصریح کرد: شما دانش‌آموزان با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل‌(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهید کرد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه حقیقی با باطل در سرشت مردم و امام راحل‌(ره) نهفته بود و این امر منجر به پدیدار شدن انقلاب اسلامی شد.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: باید با الگوبرداری از شهدای انقلاب و پیروی از راه امام راحل‌(ره) و توجه به منویات مقام معظم رهبری کشور را در مسیر درست به پیش ببریم.

پیری با بیان اینکه ولایت و وحدت مردم عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، مطرح کرد: پیام دهه مبارک فجر اطاعت از ولی‌فقیه، مردم داری، مردم باوری و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: رهبری‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و اعتماد مردم به نظام و رهبری موجب عزتمندی، کارآمدی و اقتدار نظام شده و تلاش‌های دشمنان که همواره به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند را با شکست مواجه می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار