مسؤول واحد درآمد شهرداری شهر اقبالیه گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر هدیه 25 درصدی خوش حسابی شهرداری به شهروندان شهر اقبالیه تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۳۷۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، احمد فرجی در ستاد اقتصاد مقاومتی که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع به منظور تشویق شهروندان در پرداخت نقدی بدهی ناشی از عوارض، بهای خدمات، جلوگیری از کاهش نقدینگی و رعایت حال مودیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: مردم هر چقدر در پرداخت به موقع و در این موضوع مشارکت بیشتری داشته باشند به طور قطعی به بهبود عمران و آبادانی شهر کمک گسترده‌ای می‌کند.

مسؤول واحد درآمد شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: مشارکت به موقع و هر‌چه بیشتر شهروندان به منظور توسعه و آبادانی شهر از اهداف مهم این هدیه خوش حسابی است.

فرجی از عوارض به عنوان یکی از اصلی‌ترین منابع درآمدی نام برد و تصریح کرد: این مهم زمینه‌ساز تحقق طرح‌های عمرانی قابل توجهی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مدیریت شهری با دریافت عوارض، پروژه‌های مختلف شهر را به نتیجه می‌رساند بنابراین تحقق برنامه‌ها و اهداف شهرداری نیازمند پرداخت به موقع عوارض است.

مسؤول واحد درآمد شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: شهروندانی که برای پرداخت نقدی از شانزدهم بهمن ماه تا سی‌ام اسفند ماه سال جاری به شهرداری مراجعه کنند شامل هدیه 25 درصدی خوش حسابی می‌شوند.

فرجی مطرح کرد: عوارض پذیره، مازاد متراکم، سطح اشغال، جرائم کمیسیون ماده صد هزینه آماده‌سازی و چک‌های سررسیده نشده را شامل می‌شود.

وی با قدردانی از شهروندانی که عوارض خود را به موقع پرداخت می‌‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان خوش حساب با حمایت از شهرداری شهر اقبالیه و مشارکت در اجرای پروژه‌های شهری در ساخت یک شهر قابل سکونت بسیار کوشا عمل کرده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار