مسؤول آتش‌نشانی شهرداری اقبالیه:
مسؤول آتش‌نشانی شهرداری شهر اقبالیه گفت: اگر شهدا و جانبازان نبودند، انقلاب اسلامی ایران به این صورت شکل نگرفته بود و باید گفت شهدا و جانبازان سرافراز این مرز و بوم، پایه‌ها و تکیه‌گاه‌های این نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد گروسی در یادواره نخستین شهید شهر اقبالیه «شهید حسینعلی نوروزی» و 89 شهید دیگر که صبح امروز با حضور مسؤولان و مردم در مسجد سیدالشهید(ع) شهر اقبالیه برگزار شد، با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو اظهار داشت: فروریختن این ساختمان علاوه بر خسارات مالی موجب جان باختن جمعی از آتش‌نشانان فداکار شد که تأثر و تألم همگان را در پی داشت.

وی افزود: همان‌طور که بندگی خدا ارزشمند بوده خدمت به خلق خدا هم ارزشمند و دارای اهمیت بسیار ویژه است و آتش‌نشانان کشور هم در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسیدند.

مسؤول آتش‌نشانی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: اگر شهدا و جانبازان نبودند، انقلاب اسلامی ایران به این صورت شکل نگرفته بود و باید گفت شهدا و جانبازان سرافراز این مرز و بوم، پایه‌ها و تکیه‌گاه‌های این نظام و انقلاب هستند.

گروسی تصریح کرد: دشمن برای انسان نفس است که با تقوا و ایمان می‌توان بر آن پیروز شد که این عمل می‌تواند ادامه‌دهنده راه و سیره شهادت باشد.

این مسؤول با بیان اینکه با تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید یاد شهدا گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: بنابراین یادواره شهدا در حقیقت تکریم یاد شهدا و آشنایی با اهداف و سیره شهدا است.

مسؤول آتش‌نشانی شهرداری شهر اقبالیه امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانسته و یادآور شد: وظیفه همه مسؤولان است که در هر پست و مقامی هستیم دین خود را به شهدای گرانقدر ادا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار