با هدف مقابله با آسیب‌های ناشی از بارش برف
معاون خدمات شهری شهرداری شهر اقبالیه گفت: بیش از 60 نیروی معاونت خدمات شهری شهر اقبالیه برای مقابله با آسیب‌های ناشی از بارندگی و بارش برف در این شهر آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیف‌الله امینی در جلسه ستاد بحران که صبح امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از 60 نیروی معاونت خدمات شهری شهر اقبالیه برای مقابله با آسیب‌های ناشی از بارندگی و بارش برف در این شهر آماده‌باش هستند.

وی افزود: نیروهای این معاونت خدمات شهری در سطح شهر، با شروع بارش‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته و نقاطی که دارای سابقه آب‌گرفتگی بود را مورد بررسی و رفع مشکلات احتمالی قرار دادند.

معاون خدمات شهری شهرداری اقبالیه ادامه داد: نیروهای خدمات شهری با حضور در سطح شهر نسبت به مهار آب‌گرفتگی و کنترل آب‌های سطحی اقدامات لازم را انجام داده و از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

امینی تصریح کرد: وجود این نیروها نقش بسزایی در تسهیل عبور و مرور اتومبیل‌ها به هنگام بارش باران و برف داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در صورت ادامه بارش‌ها شهروندان می‌توانند بروز هرگونه مشکل آب‌گرفتگی سکونت خود به شهرداری گزارش داده و با اعلام محل مورد نظر از حضور همکاران خدمات شهری شهرداری اقبالیه اطمینان حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار