با اعتباری بیش از 100 میلیون تومان
مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه گفت: به منظور بهینه‌سازی خدمات آتش‌نشانی و ارائه خدمات سریع و مطلوب به همشهریان این شهر در مواقع بروز حوادث آتش‌سوزی و جلوگیری از خسارات بیشتر، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل خریداری شد.
کد خبر: ۳۷۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 04 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد گروسی در جلسه کمیسیون عمرانی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: به منظور بهینه‌سازی خدمات آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری و ارائه خدمات سریع و مطلوب به همشهریان شهر اقبالیه در مواقع بروز حوادث آتش‌سوزی و جلوگیری از خسارات بیشتر، یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل و مجهز خریداری و تحویل واحد آتش‌نشانی شد.

وی افزود: برای خرید و تجهیزات این دستگاه آتش‌نشانی بیش از 104 میلیون تومان هزینه شده که 30 درصد از هزینه آن از سوی شهرداری شهر اقبالیه و 70 درصد آن از محل اعتبارات دولتی بوده است.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه ادامه داد: به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات بهتر در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، شهرداری این شهر اقدام به خرید یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی کرد.

گروسی تصریح کرد: تعداد 11 نفر از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به صورت 24 ساعته فعال هستند که از مردم شهر اقبالیه انتظار می‌رود همکاری لازم را در زمینه رعایت اصول ایمنی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نکات قابل توجه و مهم این خودروی آتش‌نشانی این است که این خودروی جدید خریداری شده امکان ذخیره میزان قابل توجهی آب و مواد لازم برای اطفا حریق را دارا بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به داشتن موتور برق و ابزارآلات ایمنی و نجات اشاره کرد.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه اضافه کرد: همچنین این خودرو آتش‌نشانی با داشتن قدرت پمپاژ آب در کنار عکس العمل سریع می‌تواند تأثیر چشمگیری در خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان از سوی نیروهای عملیاتی داشته باشد.

گروسی مطرح کرد: نیروی‌های انسانی جوان و توانمندی را به مجموعه نیروهای عملیاتی اضافه کرده‌ایم و اکنون تیم آتش‌نشانی شهر اقبالیه تلفیقی از جوانی و تجربه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار