شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: تحریم‌ها و انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها اندکی در اراده ملت ایران در دفاع از نظام و رهبری خللی ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۳۷۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه هماهنگی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که صبح امروز با حضور مسؤولان شهری در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای ملت ایران است تا با وحدت و حضور حماسی، اقتدار و وحدت خود را به نمایش بگذارند.

وی با تأکید بر مهم بودن حضور حداکثری شهروندان، مسؤولان و به خصوص دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: وظیفه همه مردم و مسؤولان انتقال ارزش‌ها به نسل جدید بوده و به طور یقین این راهپیمایی‌ها در ذهن نوجوانان تأثیرگذار است.

شهردار شهر اقبالیه مردم ایران را مردمی بصیر، آگاه و وفادار دانست و ادامه داد: این ملت همانند روزهای نخست انقلاب اسلامی و بیش از آن در سخت‌ترین شرایط حامی رهبر و انقلاب اسلامی بوده و تحریم‌ها و انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها اندکی در اراده آن‌ها در دفاع از نظام و رهبری خللی ایجاد نکرده است.

پیری تصریح کرد: جشن بزرگ 22 بهمن علاوه بر جشن ملی و نشان انزجار از استکبار جهانی، تجلی تجدیدمیثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی است تا عزت و سرافرازی ملت شریف ایران و اقتدار و سربلندی ایران اسلامی را به تمام دشمنان این مرز و بوم گوشزد کرده و با آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی تجدید‌میثاق کنیم و همین امر لزوم توجه ویژه به برنامه‌های این دهه را یادآور می‌شود.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: راهپیمایی باشکوه یوم‌الله 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه می‌کند.

پیری مطرح کرد: هر یک از مردم ملت ایران چه در دوران انقلاب، در دوران هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در حفظ و حراست از این انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی در زیر سایه ولایت فقیه و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری وظیفه و رسالتی خطیر بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار