نفرات برتر مسابقات قرآن، اذان، قرائت و کارمندان نمونه بسیجی شهر اقبالیه با حضور مسؤولان تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۷۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 07 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن ،اذان، قرائت و کارمندان نمونه بسیجی شهر اقبالیه با حضور مسؤولان در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که بسیجیان کشور با تمام وجود تحت‌الامر ولایت و مقام معظم رهبری هستند و ایمان، عبادت، خدمات آگاهانه و عاشق شهادت بودن خاص بسیج است.

وی افزود: حفظ ارزش‌ها و انتقال آن به جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید در حفظ آن مسؤولان تلاش کنند.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: بسیج نیروی کارآمد، مردمی، مخلص و خدمتگزار بوده که باید حرکت جهانی انجام دهد و افتخار می‌کنیم بسیج الگویی برای دنیا شده است.

فاطمیان تصریح کرد: بسیجیان با توان و اقتدار کامل و تحت فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان در زمینه اعتلا فرهنگ ناب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند و در این زمینه همیشه آماده خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام خمینی‌(ره) و ملت بزرگ، ولایی و انقلابی ایران اسلامی است.

امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: باید تلاش کنیم تا جوانان جامعه را با اهداف و فلسفه پیدایش و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آشنا کنیم و نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌های بزرگداشت این ایام با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

فاطمیان مطرح کرد: حضور بسیجیان در تمام میدان‌های انقلاب موجب شده تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی به کلی مأیوس شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن روحیه اعتقاد و خودباوری نسل جوان و بی‌هویت کردن آن‌ها است.

گفتنی است، به نفرات برگزیده مسابقات قرآن، اذان، قرائت و کارمند نمونه بسیجی با اهدا هدایا و لوح سپاس تقدیر و تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار