امام جمعه اقبالیه:
امام جمعه شهر اقبالیه گفت: پاسداری از حرمت خون شهیدان وظیفه همه مردم، مدیران و مسؤولان بوده و این امر جز با احترام و تکریم خانواده‌های شهدا عملی نمی‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان در دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید فعله قزوینی که ظهر امروز در منزل این شهید بزرگوار در شهر اقبالیه صورت گرفت، با اشاره به جایگاه والای شهدا اظهار داشت: امروز خانواده معظم شهدا با دل‌هایی سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزندان آن‌ها ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی باید دین خود را ادا کرد.

وی افزود: خانواده شهدا افتخار مردم ملت هستند و شهید جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب است و مسؤولان هم باید در این مسیر، شأن خانواده‌های معظم شهدا را حفظ کنند.

امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: مسؤولان و مدیران برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب و حل مشکلات و نواقص احتمالی خانواده شهدا باید بیش از پیش تلاش کنند.

فاطمیان تصریح کرد: شهدای بزرگوار با فداکاری، مقاومت و نثار خون خود، راهی برای دیگران باز کردند که تا عمق جبهه دشمن قابلیت نفوذ داشت و در این نظام هرچه داریم از برکت خون شهدا است و همواره مدیون آن‌ها و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا چراغ هدایت جامعه بوده و به طور قطعی خانواده‌های معظم این عزیزان جزء هدایت‌شدگان و رستگاران هستند چراکه مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیرند.

امام جمعه شهر اقبالیه یادآور شد: پاسداری از حرمت خون شهیدان وظیفه همه مردم، مدیران و مسؤولان بوده و این امر جز با احترام و تکریم خانواده‌های شهدا عملی نمی‌شود.

فاطمیان مطرح کرد: این‌گونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید‌پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب بوده و قطع به یقین همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید داشته‌اند، زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست.

وی افتخارات جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را مرهون خون پاک شهدا دانست و اضافه کرد: بی تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار