بخشدار مرکزی قزوین:
بخشدار مرکزی قزوین با اشاره به پویا و فعال بودن بخش مرکزی قزوین گفت: پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح بخش مرکزی قزوین در حال اجرا است و شهر اقبالیه هم سهم بزرگی از این پروژه‌ها را دارد.
کد خبر: ۳۷۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی علیخانی در مراسم افتتاح ساختمان اداری شهرداری اقبالیه که ظهر امروز به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان استانی و شهری در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: عملکرد شهردار و شورای شهر اقبالیه در یک زمینه و با هدف خدمت به مردم و آبادانی این شهر است.

وی با اشاره به پویا و فعال بودن بخش مرکزی قزوین افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح بخش مرکزی قزوین در حال اجرا است و شهر اقبالیه هم سهم بزرگی از این پروژه‌ها را دارد.

بخشدار مرکزی قزوین نسبت به روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اقبالیه ابراز امیدواری کرد و ادامه داد: سرعت و کیفیت انجام پروژه‌ها نشان‌دهنده این است که مسؤولان شهری به درستی در حال انجام وظایف خود بوده و با یکدیگر همکاری مطلوب و مناسب دارند.

علیخانی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر اقبالیه در یک راستا حرکت می‌کنند، تصریح کرد: عملکرد شهردار و شورای شهر اقبالیه در زمینه خدمت به مردم است و شهردار اقبالیه این شهر توانا و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد: شهر اقبالیه قابلیت پیشرفت بسیاری را در خود دارد و این قابلیت به کمک ذهن خلاق شهردار و اتحاد اعضای شورای شهر در حال شکوفا شدن و تبدیل به پیشرفت و آبادانی است.

بخشدار مرکزی قزوین یادآور شد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان قهرمانان بی‌بدیل ملی تاریخ کشور هیچ‌گاه از اذهان ملت ایران پاک نمی‌شود.

علیخانی مطرح کرد: خدمت به مردم بالاترین عبادت است، این مردم سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خدمت کردن به آن‌ها مایه افتخار بوده و هدف دولت یازدهم در استان رسیدگی به مشکلات مردم است، مدیران باید از نزدیک مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری بیشتر بین ادارات مرکزی قزوین و مسؤولان و معتمدین، برای رفع مشکلات و توسعه همه‌جانبه تمام بخش‌های مرکزی قزوین گام‌های مثبت برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار