شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: تحقق توسعه پایدار علاوه بر آنکه زمینه را برای توسعه امکانات شهری فراهم و مهیا می‌کند، تضمینی برای بقا و دوام خدمات‌رسانی به شهروندان در آینده است.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه شورای شهر که صبح امروز در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه در سیستم خدمت‌رسان شهرداری باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که نتیجه و اثر آن برای آیندگان ملموس باشد، اظهار داشت: توسعه پایدار و تحقق این مهم از راهکارهای حفظ منافع و منابع شهری برای آیندگان بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: تحقق توسعه پایدار علاوه بر آنکه زمینه را برای توسعه امکانات شهری فراهم و مهیا می‌کند، تضمینی برای بقا و دوام خدمات‌رسانی به شهروندان در آینده است.

شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: در طول چهار سال گذشته رویکرد مدیریت شهری این شهر، ارتقا سطح کمی و کیفی امکانات در حوزه شهری و ایجاد زیرساخت‌های شهری بوده است که این مهم موجب شده تا پروژه‌های عظیم در شهر نهادینه و بسترسازی شود.

پیری با اشاره به نهادینه شدن و بسترسازی پروژه‌های بزرگ در شهر تصریح کرد: با نهادینه شدن و بسترسازی پروژه‌های بزرگ در شهر و با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام و همچنین ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های کلان تحولی عظیم در عرصه عمران شهر حاصل می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهر اقبالیه در چهار سال گذشته تمهیداتی را اتخاذ و اجرایی کرده که علاوه بر شکوفایی عمرانی در سطح شهر، در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و ورزشی هم به نیازمندی‌های شهروندان پاسخ داده شده است.

شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: رسیدن به اهداف و آرمان‌های جامعه شهری امری ضروری است و تمام سیستم‌های خدمات‌رسان برای تحقق اهداف شهر و شهروندی تلاش می‌کنند.

پیری مطرح کرد: برای پایدار بودن این تلاش‌ها و ماندگاری آن در مدت زمان نیاز است راه تازه‌ای پیش‌بینی شود که به زعم همه کارشناسان شهری دستیابی به توسعه پایدار بهترین روش برای تأمین نیاز آیندگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار