معاون خدمات شهری شهرداری اقبالیه:
معاون خدمات شهری شهرداری شهر اقبالیه از اجرای طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری در برخی معابر این شهر خبر داد و گفت: طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری تا تحقق کامل زیبایی‌های بصری و پاکسازی در این شهر ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیف‌الله امینی در برخورد با متخلفان که  در شهر اقبالیه صورت گرفت، از اجرای طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری در برخی معابر این شهر خبر داد و اظهار داشت: طرح پاکسازی و رفع آلودگی‌های بصری تا تحقق کامل زیبایی‌های بصری و پاکسازی در این شهر ادامه دارد.

وی افزود: مبلمان شهری از جمله عناصر سازنده فضاهای شهری به حساب می‌آید که کمیت، کیفیت، زیبایی، راحتی دوام و محل استقرار آن‌ها نقش بسیار اساسی در دستیابی به شهری زیبا و سالم دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: برابر ماده 92 قانون شهرداری‌ها، تبلیغات در معابر شهر به غیر از اماکنی که شهرداری آن‌ مکان را مجاز شناخته، ممنوع است و متخلفان تعدی‌کننده به حقوق عمومی و قانون مجرم محسوب می‌شود و براساس تبصره دو ماده 55 قانون شهرداری‌ها، نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هر نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر که مخالف مقررات باشد، ممنوع بوده و محکوم به پرداخت جریمه نقدی می‌شود.

امینی تصریح کرد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که تاکنون از طریق دیوارنویسی در سطح شهر اقدام به تبلیغ فعالیت‌­ها و خدمات خود می­‌کردند، موظف به رعایت قانون و حقوق دیگر شهروندان هستند و در صورت مشاهده هر‌گونه دیوارنویسی، ضمن امحا این قبیل تبلیغات با عاملان آن برابر مقررات برخورد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار