معاون دادستان قزوین:
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نیروی انتظامی نشانه امنیت یک جامعه است و هر چقدر با صلابت و قوی‌تر عمل کند، مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر نورجو در مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه که  با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی نشانه امنیت یک جامعه است و هر چقدر با صلابت و قوی‌تر عمل کند، مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

وی افزود: همچنین وحدت و تعامل بین نیروی انتظامی و آحاد مردم مهم‌ترین عامل در ایجاد امنیت و قانون‌مداری در جامعه می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: نیروی انتظامی تأمین نظم، امنیت و آسایش را که یکی از مهم‌ترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود را بر عهده دارد.

جعفر نورجو تصریح کرد: مراسم امروز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده فردی تشکیل شده که چندین سال در ایجاد امنیت شهر اقبالیه زحمت کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: نعمت امنیت و سلامتی دو نعمت الهی است که در سایه آن، جامعه در سلامت کامل به سر می‌برد و در نبود هر یک از این دو مورد جامعه به تدریج فرو می‌پاشد و از بین می‌رود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: با وجود مشکلات متعدد در بیش از سه دهه عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، امنیت در کشور ایران برقرار بوده است.

نورجو مطرح کرد: رفتار، گفتار و عمل شهدا باید سرمشق زندگی همه قرار گیرد تا در هر لباس و مکانی که هستیم خود را سرباز وفادار به اسلام و انقلاب بدانیم و خدمت به خلق خدا را تنها برای رضایت خداوند متعال بخواهیم تا سعادتمند شویم.

این مسؤول اضافه کرد: توجه به مقوله صیانت از حقوق شهروندی و حفظ اقتدار نیروی انتظامی به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار