شهردار اقبالیه:
شهردار شهر اقبالیه گفت: با اصلاح فرهنگ شهروندی بسياری از هزينه‌های شهری كاهش یافته و موجب توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری می‌شود.
کد خبر: ۳۷۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جلسه مدیریت شهری که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: با اصلاح فرهنگ شهروندی بسیاری از هزینه‌های شهری کاهش یافته و موجب توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های شهری می‌شود.

وی افزود: کارکنان شهرداری اقبالیه تلاش می‌‌کنند تا به فرهنگ شهروندی مطلوب برسند که اگر چنین شود بسیاری از رفتارهای فرهنگی شهروندان تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و بسیاری از هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

شهردار شهر اقبالیه فرهنگ شهروندی را یکی از مهم‌ترین مسائل شهری دانست و ادامه داد: در سال جاری با حرکت جدیدی که شهرداری اقبالیه انجام داده، اصلاح فرهنگ شهروندی از سیاست‌های اصلی شهرداری این شهر قرار گرفته است.

پیری با اشاره به ابعاد اهمیت فرهنگ شهروندی تصریح کرد: با اصلاح مؤلفه‌های فرهنگ شهروندی علاوه بر اینکه بسیاری از هزینه‌های شهری کاهش می‌یابد، شاهد ایجاد آرامش خاطر و رضایت بیشتر در میان شهروندان هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه اصلاح فرهنگ شهروندی بر سایر رفتارهای شهروندان تأثیرگذار است،‌ یادآور شد: اصلاح فرهنگ شهروندی زمینه ارتقا کیفی بسیاری از خدمات را فراهم می‌کند.

شهردار شهر اقبالیه خاطرنشان کرد: با اتخاذ این روش بدون ایجاد تشکیلات جدید و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهر اقبالیه تلاش می‌کنیم تا مؤلفه‌های فرهنگ شهروندی تقویت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار