رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه از نهادهای فرهنگی درخواست کرد با تولیدات فرهنگی و هنری، جامعه را به سمت شناخت بیشتر از ابعاد حقیقی شخصیت ارزشمند ائمه‌اطهار(ع) سوق دهد.
کد خبر: ۳۷۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه حنیفی که در جلسه کمیسیون فرهنگی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، با تسلیت به مناسب فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س)، اظهار داشت: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و نهادهای فرهنگی باید شرایط حداکثر استفاده شهروندان را از فضای معنوی این ایام ایجاد کنند.

وی افزود: جامعه در معرض تهاجم فرهنگی قرار گرفته و شاهد رشد آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم و ارتباطات خانوادگی و تعاملات افراد از صمیمیت و انسجام لازم برخوردار نیست و باید به سمتی حرکت کنیم که الگوهای صحیح ملکه رفتاری نسل جدید قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) آن بانوی بزرگوار الگوی جامع اخلاق و انسانیت به شمار می‌روند و چه در جایگاه فرزند، همسر یا مادر به بهترین نحو ممکن ایفا نقش کرده و از برجسته‌ترین انسان‌های تاریخ به شمار می‌روند و خوب است که جوانان و نوجوانان رهرو چنین شخصیت فرزانه‌ای باشند تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابند.

حنیفی با انتقاد از برخی الگوسازی‌های غربی برای جوانان و نوجوانان که از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای نشر پیدا می‌کند، تصریح کرد: آن‌ها جز ابتذال دستاورد دیگری برای جامعه به همراه نداشته و تنها برای از بردن حرمت‌ها و شکستن قُبح گناهان می‌کوشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در این خصوص آگاه شوند که الگوهای واقعی برای زندگی بهتر در عرصه‌های شخصی و اجتماعی شخصیت‌هایی همچون حضرت فاطمه‌زهرا(س) هستند که یاد و خاطره ایشان پس از قرن‌ها هنوز در قلب و روح همگان زنده و پرفروغ است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه از نهادهای فرهنگی درخواست کرد با تولیدات هنری و فرهنگی، جامعه را به سمت شناخت بیشتر از ابعاد حقیقی شخصیت ارزشمند ائمه‌اطهار(ع) سوق دهد، چرا که در سایه برخی تبلیغات سوء صورت گرفته از سوی دشمنان قرآن و اسلام، برخی جوانان تصورات ناصحیحی را در ذهن می‌پرورانند که جا دارد به شبهات آن‌ها پاسخ مقتضی داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار