مسؤول پایگاه بسیج ثارالله شهرداری شهر اقبالیه گفت: بسیج اصناف یک قشر راهبردی تأثیرگذار و فرهنگی بوده که با توجه به تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی باید نقش خود را ایفا کند.
کد خبر: ۳۷۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد موسوی در جلسه هماهنگی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج اصناف که به منظور ارائه راهکار و برنامه برای تهیه و تدوین سند راهبردی در دفتر پایگاه بسیج ثارالله شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان از جمله ارکان تحقق برنامه کشور هستند و مجموعه بسیج اصناف به طور ویژه می‌تواند نقش مؤثری در زمینه اجرای برنامه‌های اقتصادی ایفا کند.

وی افزود: امید است سال آینده، سال خوبی برای مردم ایران باشد و تحقق این امر مستلزم تدبیر، عزم و اراده جدی مسؤولان است.

مسؤول پایگاه بسیج ثارالله شهرداری شهر اقبالیه با اشاره به نقش مؤثر اصناف و بازار در جامعه ادامه داد: بسیج اصناف یک قشر راهبردی تأثیرگذار و فرهنگی بوده که با توجه به تقوای اقتصادی و جهاد اقتصادی باید نقش خود را ایفا کند.

موسوی تصریح کرد: هدف بسیج اصناف این است که در کنار برنامه‌های فرهنگی که به صورت مداوم و پیوسته برگزار می‌شود، وارد کارها و اقدامات عملیاتی و کاربردی شود تا بازاریان و مردم این حضور را احساس کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری راه را به مردم جامعه نشان داده‌اند و اگر مسؤولان و مردم در این راه گام بردارند به صورت حتمی به تعالی می‌رسند.

مسؤول پایگاه بسیج ثارالله شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: پس از مسجد، بسیج اصناف پایگاه محکم عقیدتی مردم است، که همیشه در راه خدا و بر اساس عقاید اسلامی رفتار کرده است.

موسوی مطرح کرد: بسیج می‌تواند کمک بسیاری در این زمینه داشته باشد، فرهنگ بسیجی، فرهنگ مقاومتی است که امیدواریم در اقتصاد هم این فرهنگ هرچه بیشتر نمود پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار