نائب رئیس شورای اسلامی اقبالیه:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به شیوه ساده‌زیستی این مقام والا گفت: این شیوه می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و جوانان را به سوی زندگی‌های سرشار از سادگی، خلوص و معنویت رهنمون سازد.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، خیرالله بیگدلو در جلسه شورای اسلامی شهر  اقبالیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: شیوه، روش و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه است.

وی افزود: شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تنها واقعه‌ای تاریخی نیست، بلکه آموزه‌ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به شیوه ساده‌زیستی این مقام والا ادامه داد: این شیوه می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و جوانان را به سوی زندگی‌های سرشار از سادگی، خلوص و معنویت رهنمون سازد.

بیگدلو تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ایرانی با الگو قرار دادن زندگانی این حضرت در مراحل علمی و بین‌المللی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) انعکاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته و در حقیقت هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت بیرون کشیده و به مقام شامخ زن بها داده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به برگزاری آیین‌های مختلف سوگواری در ایام فاطمیه یادآور شد: مردم همواره عشق به اهل‌بیت(ع) را در دل و جان خود داشته و دارند و با این عشق تمام زندگی خود را شکل می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار