عضو شورای اسلامی اقبالیه:
عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در سایه اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و ائمه‌اطهار(ع) در طول تاریخ به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته‌اند، گفت: این اعتقاد جوانان این مرز و بوم را به سلاح ایمان مسلح کرده است.
کد خبر: ۳۸۰۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به  نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ایرج شهسواری در کمیسیون فرهنگی که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در سایه اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و ائمه‌اطهار(ع) در طول تاریخ به موفقیت‌های ارزشمندی دست یافته‌اند، اظهار داشت: این اعتقاد جوانان این مرز و بوم را به سلاح ایمان مسلح کرده و در برابر دشمنان تا دندان‌مسلح راهی میادین دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی در طول دوران دفاع مقدس کشانده است.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) دختر گرامی پیامبراکرم(ص) با وجود حیات کوتاه، الگوی خوبی برای مسلمانان جهان، اسوه‌ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تا کنون است که می‌توان به سیره عملی این بانوی بزرگوار در همسرداری، تربیت فرزند، خانه‌داری، روابط اجتماعی و به ویژه حجاب استناد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: آنچه که امروز دغدغه مهم در جامعه به ویژه برای جوانان مطرح است عفت، صداقت، محبت، پاکدامنی حیا و رعایت ارزش‌های دینی بوده که تمام این صفات ارزنده در زندگی حضرت فاطمه‌زهرا(س) وجود داشته و زنان جامعه با الگو گرفتن از این صفات ارزشمند می‌توانند فعالیت‌های مؤثر و تأثیرگذاری را در جامعه داشته باشند.

شهسواری تصریح کرد: زنان جامعه در ابتدا باید همسرداری را آموخته و مادری نمونه در خانواده باشند و در کنار آن فعالیت‌های اجتماعی خود را با رعایت اصول، حجاب و حیا در جامعه بپرورانند که این مهم تأثیر فراوانی در موفقیت‌های جامعه دارد.

این مسؤول بهره‌مندی از زندگی حضرت صدیقه‌کبری‌(س) را بهترین الگو برای موفقیت و پیشرفت در تمام ابعاد زندگی دانست و خاطرنشان کرد: زنان جامعه با الگو قرار دادن این بانوی گرانقدر حقانیت و شرف زنان جامعه را حفظ می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر اقبالیه یادآور شد: حضرت فاطمه‌زهرا‌(س)، زنان را شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا در جامه امروز زنان مسلمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمام عرصه‌ها دوشادوش مردان در زمینه سربلندی و اعتلا ایران اسلامی و زن ایرانی گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار