رئیس شورای اسلامی اقبالیه:
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: در واقع مالکان اصلی شهرها شهروندانی هستند که به آن هویت و رسمیت بخشیده‌اند و هرچه نظارت آن‌ها بر امور افزایش یابد، بی شک سلامت اداری و مالی هم در نهادها ارتقا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۸۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در جلسه شورای اسلامی شهر اقبالیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی و خدماتی از محل عوارض‌های پرداختی شهروندان در دست احداث قرار می‌گیرد، اظهار داشت: امکان نظارت لحظه‌ای بر روند پیشرفت پروژه‌ها از مصادیق حقوق شهروندی به شمار می‌رود و باید به این مهم توجه داشت.

وی افزود: در واقع مالکان اصلی شهرها شهروندانی هستند که به آن هویت و رسمیت بخشیده‌اند و هرچه نظارت آن‌ها بر امور افزایش یابد، بی‌شک سلامت اداری و مالی هم در نهادها ارتقا پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: اکنون که پروژه‌های عمرانی دارای پیشرفت فیزیکی مناسب بوده و اقدامات براساس برنامه‌های پیش بینی و طراحی شده انجام می‌شود پسندیده است که شهروندان هم در جریان خدمت‌رسانی جهادی دوره چهارم مدیریت شهری شهر اقبالیه قرار گیرند.

بیگدلی تصریح کرد: بدون شک اطلاع‌رسانی به روز و لحظه‌ای به رشد مشارکت‌های شهروندی هم کمک شایانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دنیا به سمت نظارت‌پذیری بیشتر حرکت می‌کند و نقش دولت‌ها و شهرداری‌ها از محوریت اجرایی به شأن نظارتی ارتقا یافته و بیشتر کارها و اقدامات از سوی بخش خصوصی صورت می‌گیرد و باید با کاهش تصدی‌گری‌ها به دنبال ورود جدی مردم به صحنه اقتصادهای شهری و دولتی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار