رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی اقبالیه:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: ساختار این شهر با اصول و چهارچوب‌های شهرسازی توسعه نیافته و این کار مسؤولان را برای اصلاح و توسعه آن دشوار کرده است.
کد خبر: ۳۸۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه حنیفی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه که در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: امید است با همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری اقبالیه، حمایت همه‌جانبه مردم و مسؤولان با اقتدار کامل در راه پیشرفت و آبادانی شهر اقبالیه گام برداریم.

وی افزود: شهروندان اقبالیه در زمینه عمران و آبادانی شایسته بهترین‌ها هستند و تمام توان خود را برای بهبود هرچه سریع‌تر شرایطی که در شأن مردم این دیار است به کار می‌گیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه با اشاره به انتخاب اعضا شورا شهر از سوی مردم ادامه داد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی این است که مردم در تمام عرصه‌ها حضور پرشور و تأثیرگذاری دارند و منتخبان مردم که با رأی مردم انتخاب شوند، وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

حنیفی تصریح کرد: امروز که باب خدمت به روی مسؤولان باز شده، یک فرصت ارزشمند برای خدمتگزاری فراهم شده است، این فرصت را باید قدر بدانند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند چراکه در مقابل زحمات مردم هر مقدار خدمت ارائه شود، کم است.

وی با اشاره به وظایف شورای اسلامی شهر و شهرداری و لزوم آشنایی اعضای شوراهای اسلامی با قوانین و مقررات و آیین نامه خاطرنشان کرد: شهرداری یکی از تأثیرگذارترین سازمان‌های شهری است که با همکاری، تعامل و مساعدت‌های ویژه می‌تواند در روند اجرای امور شهری نقشی اساسی داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اقبالیه یادآور شد: متأسفانه ساختار این شهر با اصول و چهارچوب‌های شهرسازی توسعه نیافته و این کار مسؤولان را برای اصلاح و توسعه آن دشوار کرده است.

حنیفی مطرح کرد: اگر امروز شاهد حرکت‌هایی در حوزه‌ ساخت و سازهای شهری، فضای سبز، بلوارها، میادین، بوستان‌ها، پارک‌ها، معابر و خیابان‌ها هستیم باید گفت که فلسفه وجودی شهرداری ارائه این‌گونه خدمات برای رفاه حال شهروندان است اما مشروط بر تعامل دوجانبه شهروندان و شهرداری می‌توان امید رسیدن به نقطه مطلوب در جهت توسعه و پیشرفت شهر را داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار