معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید سهمی از سد طالقان هم برای استان در نظر گرفته شود به طوری که در اختیار سازمان کشاورزی قرار گیرد تا فرم‌های یک و پنج را به نحو احسن مدیریت کنیم.
کد خبر: ۳۹۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 11 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب که با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران ادارات و تعدادی از باغداران استان قزوین امشب در سالن دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین چالش استان که با آن روبه‌رو هستیم، مشکل کمبود آب است.

وی گفت: بیشترین مصرف آب در استان قزوین در حوزه کشاورزی است و مهم‌ترین موضوع قابل بحث در این حوزه، مدیریت مصرف آب است.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: مدیریت مصرف آب یعنی داشتن برنامه است که امروز بی‌برنامگی در این حوزه بسیار ناخوشایند بوده و اگر بدبرنامگی داشته باشیم بهتر از بی‌برنامگی است.

حبیبی در خصوص استفاده از چاه‌های غیرمجاز گفت: باید حتماً به دنبال راهکاری برای رفع این مشکل باشیم.

وی با بیان اینکه ملاحظاتی باید در فرم یک و پنج عملیاتی شود، ادامه داد: عملاً سازمان کشاورزی و شرکت آب باید به خوبی با هم در تعامل باشند تا شاهد نتیجه مطلوب در اجرای عملیات باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: باید سهمی از سد طالقان هم برای استان در نظر گرفته شود به طوری که در اختیار سازمان کشاورزی قرار گیرد تا فرم های یک و پنج را به نحو احسن مدیریت کنیم.

حبیبی در پایان اضافه کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید و انتخابات، سه دستور جلسه سهم آب کشاورزی از سد طالقان، رسیدگی به وضع باغ‌های بالای پنج سال، لزوم برنامه عملیاتی در خصوص چاه‌های غیرمجاز به خرداد 96 موکول می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار