معاون سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 3 هزار و 785 فرصت شغلی جدید در بخش کشاورزی این استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۳۹۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کوروش کشاورزمحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مصوب سال 95 بخش کشاورزی استان تعداد سه هزار و 862 نفر بوده که تاکنون بیش از 98 درصد آن محقق شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد در حوزه‌های دام و طیور، شیلات، زراعت، باغبانی و صنایع تبدیلی مشغول به کار شده‌اند، افزود: از این تعداد بیشترین فرصت شغلی مربوط به حوزه زراعت بوده و بخش دام و طیور و باغبانی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه 144 نفر از شاغلان خانگی بخش کشاورزی هم در سال جاری ساماندهی شده‌اند، ادامه داد: این تعداد با صدور 35 فقره مجوز مشاغل خانگی با همکاری اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان ساماندهی شده‌اند.

کشاورزمحمدیان اضافه کرد: عناوین مصوب مربوط به بخش کشاورزی برای صدور مجوز مشاغل خانگی 53 مورد بوده که بیشترین مجوز صادر شده در سال جاری مربوط به پرورش قارچ خوراکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار