معاون اداره آموزش و پرورش آبیک خبر داد
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از پیش‌بینی 2 مرکز برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین،علیرضا اینانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز، دو مرکز برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در شهرستان آبیک خوابگاه مدرسه دخترانه ثامن‌الائمه(ع) و دو سوئیت در پژوهش‌سرای رازی شهر آبیک در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: مراکز تعیین شده برای مسافران و فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروز دارای امکانات لازم اعم از تختخواب، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و تلویزیون و غیره است.

اینانلو اضافه کرد: مراکز پیش‌بینی شده برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی از 29 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین سال آینده باز است.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان و مسافران نوروزی می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک از مراکز تعیین شده استفاده کنند.

این مسؤول بیان کرد: مدرسه هشت شهریور روستای ناصرآباد شهرستان آبیک و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه سوره برای زمان بحرانی و نیاز مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: سرایداری‌های دو مرکز پیش‌بینی شده برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی مستقر می‌شوند و نسبت به تحویل مکان اسکان اقدام می‌کنند.

اینانلو ادامه داد: مراکز تعیین شده برای فرهنگیان نیم بها، کارمندان دولت یک چهارم هزینه و برای دیگر مسافران نوروزی به طور عادی محاسبه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار