بازهم حادثه رانندگی
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی قزوین دو کشته بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 27 May 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام زینلی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نخستین حادثه روز گذشته در آزاد راه قزوین-رشت یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین حوالی شهرستان منجیل واژگون شد.

وی بیان کرد:‌ در این حادثه سرنشین خودرو در دم فوت و راننده مصدوم و به بیمارستان منجیل منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد:‌ کارشناس تصادفات پلیس علت واژگونی را بی احتیاطی راننده در عدم توجه به جلو حین رانندگی اعلام کرد.

زینلی افزود: همچنین در حادثه دیگری در شهرستان تاکستان یک دستگاه موتورسیکلت با 4 ترک نشین در جاده روستایی یحیی آباد با یک دستگاه سواری تندر 90 برخورد که در این حادثه نیز یک نفر جان سپرد.

وی علت وقوع این حادثه رانندگی را بی احتیاطی راننده تندر 90 در عدم توجه به جلو حین رانندگی اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 با 27 میلیون و 500 هزار ریال خلافی در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: ماموران پلیس راهور شهرستان آوج به منظور تشدید کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز جهت حفظ جان و مال مردم با حضور در سطح معابر این شهرستان یک دستگاه خودرو پژو 405 را جهت اعمال قانون و استعلام متوقف کردند.

وی افزود : در بررسی های صورت گرفته پس استعلام خلافی خودرو پژو مشخص شد این خودرو دارای 67 فقره تخلف رانندگی و 27 میلیون و 500 هزار ریال خلافی پرداخت نشده است.

زینلی تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این خودرو دارای تخلفاتی چون سرعت غیر مجاز ، سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در راستای ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی که عنوان می دارد چناچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10 میلیون ریال باشد، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضائی معرفی خواهد شد که خودرو مذکور نیز توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار