نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: اعتماد ملت به مسئولان پشتوانه عظیمی برای دولت و نظام است و هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 02 September 2017
به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح شنبه در دیدار با محمدرضا فیاض معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ‌های وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: مشکلات اقتصادی کشور جدی بوده و هنوز سایه شوم تحریم ها را بالای سر خود می‌بینیم.
وی با تاکید بر طرح صادقانه مسائل و مشکلات با مردم، و با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس پیچیده ‌ترین مشکلات در کشور وجود داشت که به خاطر اینکه صادقانه مطرح می ‌شدند،جامعه آن را تحمل می‌کردند،ادامه داد: آن زمان در حالی که مردم در حوزه جاده،آب،برق و اقتصاد نیازمند بودند اما با وجود این با تمام توان به جبهه‌ های جنگ کمک می‌کردند و با نظام و دولت هم همراه بودند.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز برخی ‌ها با ادبیات دوران دفاع مقدس با مردم صحبت نمی‌کنند، افزود: هر کسی درمانده و گرفتار است به سراغ ما می‌آید و به همین خاطر مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را با تمام وجود احساس می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: با وجود این همه مشکلات،در اظهارنظرهای برخی مسئولان آمارهایی در حوزه اشتغال ارائه می‌شود که با واقعیت‌های جامعه قابل پذیرش نیست.
وی ادامه داد: اگر صورت مساله را پاک کنیم مردم با ما همراه نمی‌شوند و ممکن است موضع‌گیری کرده، ناراحت شوند و اعتمادشان را نسبت به مسئولان نظام از دست بدهند اما اگر صادقانه با مردم رفتار کنیم پشتوانه عظیمی برای نظام خواهد بود که هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه باید نظارت و بازرسی دقیقی در واگذاری منابع و امکانات وجود داشته باشد، گفت: اگر بازرسی دقیق در واگذاری منابع وجود نداشته باشد، کارها به دست آدم‌ های نالایق می‌افتد و در نتیجه مردم آسیب می‌بینند.
در این دیدار محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: باید منابع و امکانات به اهلش سپرده شود و خلاف شرع و عدالت است چرا که کارها را به کسانی که اهلیت ندارند واگذار کنیم.
وی در ادامه به تشریح اولویت های وزارت صنعت،معدن و تجارت پرداخت و گفت: دولت عزم خود را برای رونق بخشیدن به حوزه تولید و صنعت جزم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار