رئیس امور عشایر استان قزوین :
رئیس امور عشایر استان قزوین از پرداخت 5 هزار و 900 میلیون ریال تسهیلات با سود پایین به عشایر استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 07 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بهزاد غیاثوند به مناسبت 15 مهر روز روستا و عشایر با اعلام این خبر افزود : این میزان تسهیلات در راستای حمایت مستقیم دولت از زنجیره  تولید گوشت قرمز به قشر مولد و آسیب پذیر عشایر کوچنده  استان می باشد .

وی اظهار داشت : اعطای این تسهیلات ارزان قیمت به منظور تامین علوفه مورد نیاز فصول سرد در مناطق عشایر و افزایش تولید پروتئین توسط عشایر است .

غیاثوند تصریح کرد : باز برداخت این تسهیلات بصورت 5 ساله و با کارمزد 4 درصد به عشایر و بصورت ضمانت زنجیره ای می باشد که به عشایر  استان پرداخت می شود.

این مقام مسئول ؛ ارائه خدمات پشتیبانی تولید به کوچندگان ، عملیات اجرایی اسکان ، جایگزینی سوخت فسیلی و مطالعات جامع ساماندهی عشایر از برنامه ها و اقدامات این اداره در راستای خدمات رسانی بیشتر به عشایر استان ذکر کرد .

رئیس امور عشایر استان قزوین در ادامه ضمن تبریک روز عشایر و روستا به تمامی روستاییان و عشایر سختکوش استان ؛ با بیان اینکه عشایر جامعه ای است که می توان آنها را آغازگر تمدن بشری دانست گفت : پس از انقلاب اسلامی توجه به مناطق عشایری و توسعه آن به عنوان رکنی پر اهمیت در رشد همه جانبه مورد توجه مدیران قرار گرفت که نتیجه آن توسعه زیر ساخت ها در مناطق عشایری و کمتر برخوردار بود .

غیاثوند اضافه کرد :در همین راستا ؛ اداره امور عشایر به تازگی در استان تشکیل شده که امیدواریم با اقدامات  برنامه محور زمینه های توسعه عشایری در استان فراهم شود .

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی ؛تولید و اشتغال» اظهار داشت : آنچه که امروز می تواند مناطق عشایری استان را با توجه به پتانسیلهای موجود به درجه قابل قبولی از ارتقاء و توسعه برساند ایجاد درآمد پایدار با استفاده از دانش بومی و تلفیق آن با تکنولوژی روز است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار