نماینده ولی فقیه در استان قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پاسخ به اظهار نظر یکی از مسئولان کشور که گفته بود دیگر امروز مذاکره با آمریکا دیوانگی است، گفت: همان دیروز هم مذاکره با آمریکا دیوانگی بود.
کد خبر: ۵۱۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 01 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تفسیر این هفته که در حسینیه امامزاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: خداوند خطی بین ایمان و کفر، تسلیم در پیشگاه خدا و طغیان‌گری کشیده و ویژگی‌ها و صفات فرعونیان را به ما نشان داده است.

وی با بیان اینکه فرعونیان کسانی هستند که وقتی سلاح و قدرت مادی خود را می‌بینند، چشمانشان از دیدن قدرت خداوند ناتوان می‌شود، عنوان کرد: وقتی ما مشغول سرنگونی شاه بودیم آمریکایی‌ها این چنین می‌اندیشیدند و هیچگاه تصور نمی‌کردند مردم بدون رسانه و قدرت نظامی انقلاب را به پیروزی برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ دلیلی بر پیروزی انقلاب وجود نداشت، اما یقین به پیروزی وجود داشت و شکی در این معنا نمی‌دیدیم، در حالی که شاه و متحدانش تصور نمی‌کردند انقلاب مردم به پیروزی بزرگ برسد.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها پیش از انقلاب اسلامی برای تأمین منافعشان به کشور ما آمده بودند اما در عین حال حق توحش هم از ما می‌گرفتند و قانون‌های نژادپرستانه‌ای نظیر «کاپیتولاسیون» را تصویب و اعمال می‌کردند.

آیت‌الله عابدینی افزود: با این وجود برخی به وعده‌های آمریکایی‌ها که هیچگاه ویژگی‌های نژادپرستانه خود را رها نکردند، اعتماد کردند و با آن‌ها پای میز مذاکره نشستند اما امروز می‌گویند دیگر مذاکره با آمریکا دیوانگی است!

امام جمعه قزوین اضافه کرد: آن زمان در خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور خطرات و آسیب‌های مذاکره با آمریکا تشریح شد اما برخی می‌گفتند آمریکا و «جان کری» به ما قول داده است؛ مگر می‌شود قول بدهد و خلاف وعده خود عمل نماید.

وی یادآور شد: برخی می‌گفتند من «اوباما» را فردی مؤدب و باهوش یافتم؛ بعد امروز همان آدم می‌گوید مذاکره با آن‌ها دیوانگی است. آیا امروز دیوانگی شد؟ یا همان دیروز هم دیوانگی بود؟ خیلی‌ها به شما گفتند مذاکره با آمریکا دیوانگی است چرا به حرف آن‌ها گوش نکردید و این همه خسارت وارد کردید؟ چرا عزتمان را زیر سؤال بردید و امنیت کشور را به مخاطره افکندید؟ چرا شتاب نهضت و مقاومت اسلامی را کاهش دادید؟ چرا همان دشمن دیوانه را امیدوار کردید؟ چرا دوستان امیدوار را متشتت کردید؟

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: چرا جایی و کسی نیست تا کسانی که به حیثیت معنوی و سرمایه‌های بی نهایت ملت خیانت کردند را محاکمه کند؟ دیروز حرفی زده‌اند، امروز ضد آن را مطرح می‌کنند و فردا هم اگر لازم شود، ضدِ ضدِ آن را مطرح خواهند کرد.

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: مردم هوشیار باشند و بگویند مگر شما نبودید که برای مذاکره خودتان را هلاک می‌کردید و فریاد می‌زدید که همه تحریم‌ها همزمان و از همین لحظه برداشته می‌شود. چرا کسی نمی‌گوید این چه کاری بود که کردید و این همه خسارت به مردم وارد کردید؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار