استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: زائران باید برای تهیه روادید به مراکز معتبر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنند تا در کشور عراق با مشکل مواجه نشوند.
کد خبر: ۵۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۹ 02 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در آخرین جلسه ستاد ساماندهی اربعین استان که در سالن جلسات استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به مراسم معنوی اربعین اظهار داشت: زائران باید برای تهیه روادید به مراکز معتبر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنند تا در کشور عراق با مشکل مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه زائران اربعین حسینی باید به نکات بهداشتی توجه ویژه‌ای کنند، ادامه داد: در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم باید از سوی مسؤولان به زائران داده شود تا آن‌ها در برابر بیماری‌ها مصون بمانند.

استاندار قزوین با اشاره کمک‌های مردمی و هدایای آن‌ها اضافه کرد: این هدایا باید از طریق ستادهای مردمی صورت گیرد و هر سازمانی که قصد کمک دارد، هدایای خود را به این ستادها تحویل دهد.

زاهدی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص اعزام زائران، تأمین تجهیزات و وسایل نقلیه کافی از سوی متولیان امر باید مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید چراکه استان قزوین معین استان ایلام است.

این مسؤول مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در این مراسم معنوی مدنظر قرار گیرد، توجه ویژه به پدافند غیرعامل در مسیرها، موکب‌ها و کاروان‌ها است که در این زمینه باید مصون‌سازی صورت گیرد تا مشکلی در این زمینه هم به وجود نیاید.

استاندار قزوین تصریح کرد: ضروری است نقاط ضعف و قوت در برگزاری مراسم معنوی اربعین حسینی، بعد از این مراسم بررسی شود تا بتوان برای سال‌های آینده این نقاط را تقویت کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار