شهردار قزوین:
شهردار قزوین گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قزوین در پروژه شهید انصاری بلوکه شده و باید مسئولان به سرعت در زمینه آغاز مجدد این پروژه اقدام کنند.
کد خبر: ۵۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 01 July 2015

به گزارش تانباک به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، مسعود نصرتی درباره اقدامات انجام شده در پروژه شهید انصاری قزوین اظهار داشت: بسیاری از خانه‌های مسکونی در پروژه شهید انصاری قزوین تملک شده ولی متاسفانه به دلیل اختلاف در حفظ بافت سنتی یا نوسازی  بافت فرسوده این پروژه معلق مانده است.

وی افزود: طولانی شدن پروژه شهید انصاری به ضرر مردم است و ما نباید با انجام اقداماتی سبب  طولانی شدن این پروژه و آسیب دیدن مردم شویم.

شهردار قزوین عنوان کرد: پروژه شهید انصاری قزوین پس از از بررسی و تحقیق مسئولان جانمائی شده و با توجه به نیاز شهری به تصویب رسیده است.

نصرتی با اشاره به اینکه توقف این پروژه سبب بروز بسیاری از مشکلات می‌شود، خاطرنشان کرد: برای احداث پروژه شهید انصاری هزینه زیادی صرف شده و توقف آن برای ساکنان و مدیریت شهری تبعات زیادی دارد.

وی اظهار کرد: بیش از 100 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قزوین در پروژه شهید انصاری بلوکه شده و باید مسئولان به سرعت در زمینه آغاز مجدد این پروژه اقدام کنند.

نصرتی بیان کرد: احداث پروژه شهید انصاری به منظور رفاه شهروندان بوده و با راه‌اندازی این پروژه بار ترافیکی منطقه کاهش می‌یابد و سبب تسهیل حمل و نقل مردم می‌شود.

شهردار قزوین تصریح کرد: هر تصمیمی که از سوی هیئت پنج نفره استاندار قزوین اتخاذ شود برای شهرداری قزوین لازم الاجراست و در پروژه شهید انصاری مهم‌ترین هدف آسایش مردم منطقه‌ای از شهر قزوین است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار