معاون اقتصادی استاندار قزوین:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از راه اندازی شهرک انرژی در استان قزوین خبر داد و گفت : برای راه اندازی این شهرک حدود ۱۹ هزار هکتار زمین که قابلیت کشاورزی نداشته باشد پیش بینی شده است .
کد خبر: ۶۳۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 29 July 2018

شهرک انرژی در استان قزوین راه اندازی می شود

به گزارش تابناک قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر افزود: یکی از ظرفیت های بسیار خوب استان قزوین انرژی خورشیدی است که هم به جهت زمان بالای تابش خورشید و هم زاویه مناسب ، اهمیت بسیار بالایی دارد.


وی اضافه کرد : تقاضاهای متعددی به دستگاه های متولی و مرتبط ارائه شده که نسبت به صدور مجوز اقدام شود که باتوجه به اینکه موضوع کاملا فنی و تخصصی است و دستگاه های مختلف مثل منابع طبیعی ، شرکت برق و ... درگیر موضوع هستند ، برای سهولت در صدور مجوزها شهرک انرژی راه اندازی می شود. 


حبیبی تصریح کرد: زمین پیش بینی شده برای شهرک در مرحله شناسایی از لحاظ محدودیت آب و غیر قابل کشاورزی است که بمنظور مدیریت موضوع ، شهرک تحت مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی استان اجرایی می شود . 


معاون استاندار بیان کرد: منبعد متقاضیان این حوزه به جهت اینکه زمین مورد نیاز مشخص شده ، در زمان کمتری می توانند مجوزهای خود را اخذ کنند .


حبیبی تصریح کرد: راه اندازی این شهرک ضمن اینکه یک صنعت پاک و بدون آلایندگی است و از موهبت الهی خورشید حداکثر استفاده را می کند ، می تواند بخش اعظمی از انرژی استان در زمینه صنعت و خانگی را تامین کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار