قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر کشور بیان کرد: با تکمیل مسکن مهر در کشور تا یک سال آتی بیش از یک میلیون نفر در این واحدها سکونت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 31 December 2018

یک میلیون نفر در پروژه های مسکن مهر اسکان داده می شوند 

 

به گزارش تابناک قزوین، احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه شرکت در جلسه شورای مسکن استان قزوین به سوالات خبرنگاران چنین پاسخ داد: سهم قزوین از مجموعه مسکن مهر ۵۰ هزار واحد است که بخشی در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و بخشی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ساخته شده است.

اصغری مهرآبادی افزود: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بدون در نظر گرفتن پروژه های خود مالکی و تعاونی ها تعداد باقیمانده از سه جانبه ها  ۱۰۱۶ واحد است که در مرحله نازک کاری و برخی در حال نصب است.

وی عنوان کرد: با کمک شورای مسکن استان و وزارت راه و شهرسازی تمام پروژه های مسکن مهر را تا شهریور ماه سال ۹۸ افتتاح خواهد شد.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اظهار داشت: این واحدها مشکلاتی دارند که در جلسه شورای مسکن استان قزوین قرار شد کارگروهی تشکیل شود و مسایل را با سرعت بیشتری بررسی کند و مسائل را در شورای مسکن مطرح کرده و تصویب کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: از همه دستگاههای اجرایی خدمات رسان انتظار می رود در این کار مشارکت کنند تا کمبودهای مسکن مهر با سرعت بیشتری حل شود.

مهرآبادی افزود: اگر لایحه بودجه توسط مجلس تصویب و قانون شود سال آینده می توان اعتبارات بیشتری برای تکمیل پروژه ها اختصاص داد که در این لایحه تخصیص قیر هم پیش بینی شده که برای آسفالت معابر استفاده می کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه های مسکن مهر که در دادگاه پرونده حقوقی دارند بقیه واحدها را با کمک دستگاهها و تامین آب، برق، گاز، مخابرات، مدرسه، مسجد، راه دسترسی، دیوارحائل و سایر اقدامات آماده سازی همه پروژه های مسکن مهر را سال آینده تکمیل می کنیم اما تحویل نمی دهیم، زیرا باید وزارتخانه ها همکاری کنند تا تحویل کامل شود.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر در کار ساختمانی  ۲۶۵ هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به پایان رسیده و نیازمند اجرای شبکه و نصب انشعابات است تا آماده تحویل شود.

وی بیان کرد: با تکمیل و واگذاری مسکن مهر در کشور بیش از یک میلیون نفر در این واحدها سکونت خواهند کرد و این کار افتخاری است برای دولت که این واحدها را تحویل دهد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر خاطر نشان کرد: تکمیل آنچه کارگروه مسکن برآورد کرده ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد تا بتوان کمبودها و نیازها از جمله خدمات زیربنایی، مسجد، کلانتری، درمانگاه، محوطه سازی و سایر امور آماده سازی را تکمیل کرد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمتها در حال حاضر نیازها و هزینه ها را برآورد جدید می کنیم تا ببینیم چقدر لازم داریم تا کارها تکمیل شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار